tiistai 23. huhtikuuta 2013

Baby Shower-kutsukortti tehtailua


Nyt ne ovat valmiit, kutsukortit vauvakutsuille ! Jes. Ihanaa kun tuo tuleva
kummitäti on niin innoissaan, se oli suunnitellut kortin mallin jo eilen valmiiksi
ja tulostellut kortteihin mun vauvakuvia ja kaikkea ! Itse olisin
laiskotuksissani varmaan päätynyt vain tekemään kutsun Facebookkiin
tai laittamaan kutsut tekstiviestillä.. Nyt mua ei tarvittu kuin leikkelemään 
ja liimailemaan, muu suunnittelu oli hoidettu mun puolesta. Melko helppoa !
Nyt jo siis voi melkein sanoa ettei kummi valinnat ole menneet pieleen. 


Kuvia en valmiista tuotoksista vielä voi laaittaa, sillä tiedän että lähes jokainen
kutsun saava kurkkii blogia ja yllätys olisi pilalla ! Eli kuvaa kutsuista luvassa
kun kortit ovat löytäneet oikeisiin osoitteisiin.

Taas on astetta todentuntuisempaa että h-hetki lähenee, kutsut lähtee huomenna postiin !



Essi

2 kommenttia:

  1. Teitkö sä siis itse kortit? Meidän kaveripiirissä on ollut tapana, että ystävät järjestää tulevalle mammalle juhlat ja ne tulee yllätyksenä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vauvan tulevat kummitädit järjestää nuo kutsut mulle, toinen niistä sattuu asumaan Helsingissä ja ei näin ollen voi järkkäillä samalla tavalla kutsuja kun ei asu täällä, tottakai sitten tarjouduin auttamaan askartelu hommissa :) yllätys meni jo alkuraskaudessa "pilalle" kun ystävät intoili pääsevänsä babyshowereita järkkäilemään ! Kutsujen sisällä on sitten kuulema ihan tarpeeksi ylläreitä mulle luvassa :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3