keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Vauvanvaate haaveita, Kappahl Newbie


Pitkästä aikaa palaan näihin mun joka päiväisiin haaveiluihin myös täällä
blogin puolella. Vauvanvaatteisiin. Vauhtiin pääsen varmasti vasta sitten kun 
Nuppunen syntyy ja sukupuoli on varmuudella selvä, mutta voin kertoa että aikamoista 
taistelua tämä odotus on ollut sen suhteen ettei ole tullut hamstrattua kaappeja täyteen 
vaatteita (etenkin tyttöjen). Onneksi mulla tuo toinen puolikas toimii hyvänä ja 
jämptinä järjen äänenä.

Mutta asiaan, yksi mun monista lemppari vauvan/lastenvaatemerkeistä/mallistoista
on ehdottomasti Kappahlin Newbie. Tässä muutama kollaasi mun nimeä
vielä liikkeessä huutavista yksilöistä.







Hmm.. kuinkas sattuikaan että noista tyttöjen kuteista tuli suurin kollaasi...

Newbie vaatteita on vielä erillinen mallisto 80-98cm kokoisille, mutta niistä en
nyt kollaaseja kokoile sillä ne koot eivät ole meille vielä hetkeen syntymän jälkeen
ajankohtaisia. Mallistokin ehtii vaihtumaan kerran tai pari ennen kuin me niitä 
kokoja alamme haalimaan.

Tuossa taannoin löysin kirppikseltä meille ensimmäiset Newbiet. Housut joita olin
himoinnut jo kauan, edellisen kerran kun kävin Kappahlissa nämä olivat jo
poistuneet valikoimasta ja olin hyvin pettynyt. Kirpparilla nämä onneksi tulivat 
vastaan, lähes uuden veroisina ja vain 3euron hintaan. KOHTALO ! 



Essi


20 kommenttia:

  1. mä myös rakastan tuota newbietä <3 Sofilla noista sun laittamista tyttöjen vaatteista 12 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh, sä oot saanu hyvin hamstrattua ! saa nähä miten itellä sit lähtee käsistä kun Nuppu on syntyny.. etenkin jos prinsessa-lupaus pitää paikkaansa :D

      Poista
  2. Mä oon vasta nyt raskauden loppupuolella kehittäny himon näihin newbie-vaatteisiin. Ja mä en ole ollenkaan säästellyt rahoja vauvanvaateshoppailun suhteen keskiraskaudessa. Meillä siit kaapit ihan täynä vaatteita, mutta näitä newbie-vaatteita haluaisin lisää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse en oo uskaltanut vielä hirveästi hankkia kun se meidän pienen sukupuoli jäi kuitenkin aika arvoitukseksi.. synnytyksen jälkeen todennäköisesti ei sitten enää jarrutella :D

      Poista
    2. Ai, eikö teille halunnu haaroja vilauttaa rakenne-ultrassa? :O Mä nyt luotan siihen mitä lääkäri sillon sano, mutta onhan meillä noita pojankin vaatteita muutama kerääntynyt :)

      Poista
    3. Juu ei kunnolla, meille painotettiin että se on vain hatara veikkaus kun näki sinne niin huonosti.. Nuppunen oli jalat ristissä lähes koko ultrauksen sekä napanuora oli myös haaravälissä niin vaikeutti näkemistä.. Jos yhtään vahvempi veikkaus olisi tullut niin sitten kyllä uskaltaisin jo prinsessamekkoja ostella :)

      Poista
  3. Noi on niin ihania! Meiltä kans löytyy tuota sarjaa tumput, töppöset ja farkut ja olikohan muuta en nyt justiin muista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on <3 muutamat neutraalit on varmaan haettava jo ennen syntymää !

      Poista
  4. En oo vielä itse ostanut yhtään mitään, mulla ei oo edes mitään hajua mitä pitäs ostaa :D mutta onneks on vielä ainakin se 20 viikkoa aikaa! Voisitko tehdä tänne sellasen postauksen mitä kaikkea olet jo hankkinu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin sulla on vielä aikaa ;) tosin se kiire saattaa yllättää ! Juu voisin tehdäkkin tässä joku päivä, mutta käyppä kattoo toi mun Baby Check-list.. sieltä löytyy aika hyvin mitä tarvii ja mitä meillä esim. ollaan jo hommattu :)

      Poista
  5. Newbiet on aivan ihania. <3 Värimaailma on niin hentoinen ja laatu on hyvä. Meillä on tytölle yhtä bodya haettu kolmessa eri koossa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siinä on selkeesti sitten on ollut mieleinen body :D Juuri tuo värimaailma on niin mun mieleen ja etenkin juuri ihan pienille vauvoille <3

      Poista
  6. Noi on kyl super ihania! Oon antanut itselleni luvan mennä ostelee noita heti kun tulee palkka :p sillä verukkeella edelleen että voin sitten säilyttää seuraavaa varten jos tää onkin poika hihi! Noi muutamat mekot on kyl super ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo veruke ei meillä kelpaa tolle toiselle puoliskolle, oon joutunut lupaamaan jo ettei mekkoja ja tyttövärejä ostella ennen syntymää enempää :D toisaalta ihan hyvä, saa sitten kesällä lähtee shoppailee ihan luvan kanssa ja heti on käyttäjäkin noille ihanuuksille valmiina :)

      Poista
  7. Oi mä rakastan myös niin noita Newbien vaatteita, ne on kyllä niin suloisia! Pidän varsinkin tuosta lilasta väristä ja meillä kesää odotteleekin jo liloilla kukkakuvioilla varustettu valkoinen mekko :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tuo lila ja roosa on mun lempparit myös. Ihanalta kuulostaa tuo mekko <3

      Poista
  8. Nuo Newbiet on kyllä ihania <3 Meillä niitä löytyykin jo muutamia tuolta kaapista.. ;)

    VastaaPoista
  9. On ne kyllä ihania ja vielä edullisia!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3