tiistai 11. joulukuuta 2012

"Kiirettä kiirettä"

Hei nuppuset pitkän tauon jälkeen !
"Essi miks et oo vieläkään tehny sitä kotipostausta!!"
Eräs Neiti X on ainakin päässyt jo närkästymään tästä hiljais elosta.. :D
Mut en rupee jauhaa p-askaa että olis ollu hirvee kiire ja
sen takia on postaukset jääneet..
Oon ollu laiska ja saamaton, no ei kai..
On vaan ollu paljon tekemistä ja muut asiat mielessä,
kuten toi kovaa vauhtia lähenevä joulu ja viikonloppuna oli kaverin valmistujaiset jne..

Hihii mä oon ollu tipattomalla jo reilun 2kk ja hyvää vauhtia tää
mun raittius on tarttunut Nikoonkin..
Herra kävi perjantaina vähän juhlimassa firman pikkujouluja 7 baarittoman
viikonlopun jälkeen ja lauantain fiiliksen voitte vaan arvailla..
"Mä lopetan dokaamisen...kokonaan!"
No tosta en lähtis lottoo lyömään mut saa nähä kauan tää villitys kestää :)

Lauantaina juhlittiin myös mun hyvän ystävän Annan
valmistumista ja samassa oli hänen isänsä 50v juhlat.
Ruoka oli hyvää, juhla paikka hyvin kaunis, lämmin tunnelma ja mikä
parasta, sai nähdä taas monia hyviä ystäviä! <3
Muu juhlaväki suunnisti vielä Jyväskylän yöhön aiheuttamaan
pahennusta, mutta minä suuntasin jo tuttuun tapaan kiltisti kotiin..
Sunnuntai aamuna saikin olla sitten enemmän kuin tyytyväinen että
oli lopettanut juhlat aikaisin kun Facebook täyttyi krapulamorgani-statuksista.. :D
Hahaa, vahingonilo on paras ilo myös tässä asiassa kun muilla
on tukka kipee ja ite on pirteenä heränny ilman huonoa oloa..

Mitä siihen kotipostaukseen tulee, niin lupaan hoitaa
sen tällä viikolla jahka saan siivottua !
Tällä hetkellä tää asunto on melkein pommin jäliltä
ja siihen postaukseen haluun ehottomasti saada hyvät ja edustavat kuvat ;)

Nyt on kyllä taas niin selkee tää mun kirjoitus että sekotetaan loppuun
vielä pakkaa lisäämällä pieni kiva herkullinen resepti
mitä kokeiltiin tossa vähän aikaa sitten jääkaapista löytyneistä
tarpeista kun pikkusuolasen nälkä yllätti..

Maailman helpoimmat bruchetat

-nälän mukaan haluamasi määrä vaaleaa leipää
-tomaattia
-pestoa
-sipulia
-valkosipulia
-juustoraastetta (mozzarella)

Asettele leivät uunipellille. Pilko tomaatit kulhoon pieneksi kuutioksi.
Silppua sipulit ja lisää kulhoon. Sekoita tomaattien ja sipulien sekaan
oman maun mukaan pestoa. Tomaatti-sipuli-pesto seos on valmis, lisää
se leipien päälle ja sirottele juustoraastetta makusi mukaan pinnalle.
Paista 175 asteessa uunin keskitasolla kunnes juusto on sulanut
pinnalle ja bruchetat näyttävät rapsakoilta.


Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3