keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Huhh helpotusta !


Mulla oli ajatus että en lähde soittelemaan niiden sokerirasitusten tulosten perään,
sillä onhan mulla jo huomenna neuvolalääkäri missä tulokset varmasti käydään läpi.
No voitte vain arvata maltoinko, kun tiesin että ne on tänään menneet neuvolaan. En tietenkään.
Soitin neuvolaan ja kas kummaa en joutunut jonottelemaan lainkaan, ja kun kysyin tuloksia niin
neukkutädillä olikin kätevästi juuri mun tulokset läpi käytynä valmiina esillä. Kaikki arvot olivat 
kuulema oikein hyvät, ja alittivat maximi arvot juuri sopivasti. Eli näillä näkymin ei ole pelkoa 
raskausdiapeteksestä ja testiin ei tämän raskauden aikana tarvitse uudestaan mennä. 
Huh, kyllä helpotti. Jostain kumman syystä mä jännitin yllättävän paljonkin noita tuloksia vaikka 
olen syönyt tosi terveellisesti suurimmalti osin, mitä nyt tuo makea maistuu paremmin kuin koskaan.. 
Mutta suurimmilta raskaushimoilta ja mässäilyiltä on säästytty, ja pitää koputtaa puuta että 
säästytään jatkossakin ! 

Tänään mä aion pitää itselleni pikku hemmottelu illan, värjään tukan 3kk tauon jälkeen 
(heihei ihana 5cm juurikasvu !!! ei tule ikävä.. ), käyn saunassa, kuorin kasvot ja teen kasvonaamion 
ja katson jonkun hyvän ihanan romanttisen lällyleffan. Yritys on kova saada tästä yksinolosta 
edes vähän nautintoa. On nimittäin jo melkoinen ikävä sitä toista puolikasta. ♥

Huomenna on taas luvassa viikottaista masun kasvua ja neuvolalääkäri kuulumisia.
Huomiseen siis !

Essi

ps. pikku-D rupee olemaan taas jo elävienkirjoissa, vahvat kipulääkkeet joita joudutaan 
ottamaan vielä tänään ja huomenna tahtoo tosin väsyttää pientä aika paljon ja uni maistuu. 
Ruoka maistuu hyvin, häntä heiluu ja ulkonakin on jaksettu jo pari kertaa varovasti 
käydä käppäilemässä. On se aikamoinen sissi. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3