sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Alle kuukausi... JOULUUN !

Ei voi olla totta että jouluun on enää alle kuukausi aikaa.
Mä en ole ostanut vasta kun yhden joululahjan, taas vissiin jää 
ihan viime tinkaan tää joulun valmistelu. 
Mutta miten IHANAA !!!

Viime jouluna opin taas nauttimaan joulusta ja tajusin kuinka
ihanaa, lämmintä ja perhekeskeistä aikaa se on.
Muutama joulu siinä välissä menikin kun sitä ei osannut arvostaa ja
olis melkein halunnu vaan poistaa ne pyhät pois kalenterista.
Nyt on ihan eri ääni kellossa, tosin mun pitäs
saada tää mun joulu-innostus jotenkin tarttumaan myös
Nikoon, se ei oikein oo jouluihminen ja joudun kiukuttelee
sille kun en saa laittaa kotona kunnolla joulua.
Edes valkoista ihanaa kuusta en saa tänne tuoda, tosin kyllä mä
oon suunnitellu että joku päivä salaa sen hommaan.
Ei se niin julma kuitenkaan olis että sen heittäis pois. :D



Tässä nyt olis se mun haave, toki vähän pienempikin riittäis.. :)

Ainakin aion ostaa paljon hopeisia joulupalloja ja asetella ne suureen kirkkaaseen vaasiin,
ja jotain pieniä muitakin juttuja. Jos kerran kuusi haaveesta joudun luopumaan
niin kaikke kivaa pientä kyllä hommaan, sano Niko mitä sano :D

Ensi viikolla varmaan pitäs ruveta tosissaan miettimään mitä 
kenellekkin aikoo hommata lahjaksi.
Siitä ei kuitenkaan tuu mitään jos lähtee kaupungille pyörimään ilman
mitään hajua mitä kellekkin ostaa.. Sit ei löydy nimittäin mitään !

Nyt rupeen keittelee glögiä ja paistan pari joulutorttua,
 saan nimittäin ihan kohta ihanan ala-aste ystäväni kylään. 
Se onkin mukava päätös tälle rennolle viikonlopulle !

Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3