tiistai 26. marraskuuta 2013

"Mä en ikinä hurahda fitnekseen!"

 
"Mä en tuu ikinä hurahtamaan mihinkään fitnekseen !". En tiedä sanoinko tätä koskaan ääneen, mutta näin mä ainakin ajattelin vielä tämän projektin alkuaikoina. Viime viikkojen aikana olen huomannut kuitenkin muutoksen ajattelumaailmassani. Olen ruvennut haalimaan uusia treenikuteita vaatekaappiin, fitnessblogeja lukulistalleni (ennen siellä oli lähestulkoon ainoastaan mamma- ja muotiblogeja...), alkanut seuraamaan Instagramissa lukuisia fitness-sivistoja, täpännyt selaimen suosikkivalikkoon urheiluvaate/lisäravinne/fitness-verkkokauppojen nettisivuja, pitänyt treeni- ja ruokapäiväkirjaa ja ennenkaikkea nyt jo suunnittelen seuraavan treenijakson aloittamista, ennen kuin tämä meneillään oleva on edes puolessa välissä ! Whaat ? En tunnista enää sitä laiskaa sohvaperuna-Essiä näistä ajatuksista, saatika sitten nykyisestä urheilumotivaatiosta !
 


 
Tässä on nyt kohta 6viikkoa tätä Fit Mom - proggista takana, ja nyt jo voin sanoa että tää setti on ylittänyt mun odotukset reilusti, selkeä ruokavalio ja treeniohjelma ovat selkeästi aina olleet se mitä olen ollut vailla. Tämän ohjelman edetessä motivaatio vain kasvaa kohisten ja aallon pohjilta on toistaiseksi vältytty. En voi uskoa että olen ollut lipsumatta tämän koko alkutaipaleen, se motivoi jatkossakin pitämään itsensä kurissa. Kieltämättä oon aika ylpeä itsestäni jo nyt. Samoin Nikosta, mulla on maailman paras tuki ja personal traineri.
 
 
 
 
Ainiin, nykyään vietän kotonakin mieluiten aikaa treenivaatteet päällä ! Urheilurintsikat on mun uudet parhaat kaverit !
 
 
 
 
Saa nähdä pitääkö tämä myös mun kohdalla paikkaansa ? Itseasiassa oon kyllä jo pari kommenttia saanut että tuloksia näkyisi jo. ;)
 
Nyt mä en yhtään malttaisi lähteä nukkumaan, tekisi mieli vaan purkaa tätä mun motivaatiota teille. MUTTA koska uni on hyvin tärkeä osa palautumista ja muutenkin osa terveellistä elämää (ja kello on jo aivan liian paljon !!! ), on mun lähdettävä moikkaamaan Uni Mattia !
 
Huomiseen & Sweet dreams ! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 


9 kommenttia:

  1. Vitsi mä oon vähän kade sulle.. Mistä mä saisin tommosta intoa? Toki en voi nyt ajatellakkaan mitään laihduttamista mutta terveellisempi ruokavalio ja liikkuminen on nyt tärkeää, itseni ja vauvan kannalta. Ehkä mä tästä vielä piristyn! :) Kiva seurata sun treenitaivalta, saa sitten itsekin intoa aloittaa taas raskauden jälkeen kunnolla treenaaminen ja "uusi elämä" ;D

    Oot supermama, jatka samaan malliin! <3

    VastaaPoista
  2. Mä olin raskausaikana niiiiiiiin patalaiska että nyt on pakko ottaa takaisin, tosin sillon liitoskivut ja harkkasupparit piti muutenkin huoli ettei pystynyt kilometriä pidempään muutenkaan edes kävelemään :D Mutta nauti sä nyt sun pallomasusta älä ressaa liikaa, sitten kun pieni ihme on syntynyt niin voi hyvillä mielin alottaa sitten pikkuhiljaa sen "uuden elämän" ;)

    Höps, ja siellä toinen supermama <3

    VastaaPoista
  3. Mäkin tarttisin jotain rotia mun syömisiin. Syön aika varmasti ihan liian vähän. Syön kyllä kunnon aamupalan ja lounaan ja alkuillasta välipalan, mutta siihen se sitten useimpina päivinä jää. Sen jälkeen, kun jouduin lopettamaan imetyksen, oon vähän unohtanut ton oman syömisen. :D Liikuntamotivaatiota mulla onneks löytyy! Ihanaa päästä käyttämään niitä treenivaatteita, joita hamstrasin lohdukkeeksi raskausaikana, kun olin puolesta välistä asti liikuntakiellossa. Tosin nyt nää pakkaset vähän rajottaa mun lenkkeilyä...

    http://dendendownunder.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan totta että jos ei keskity noihin syömisiin niin sitä unohtaa ruokailla tarpeeksi usein :/ Voi voi mamma, nyt skarppina sen omankin ruokkimisen kanssa vaikka imetys onkin jo loppu ;) Nuo pakkaset on kyllä syönyt täälläkin lenkki-intoa roimasti ! :/

      Poista
  4. Hei semmosta kysyisin että millasta sun elämä oli ennen kuin tulit raskaaksi? En tiiä ootko tästä puhunut jossain postauksessa. Tarkotan siis lähinnä syömis- ja liikuntajuttuja :) harrastitko urheilua, söitkö terveellisesti, olitko hoikka vai jotain muuta? :) olis kiva tietää näitä kun nyt seuraa sun kehitystä ;)
    Mä odotan nyt esikoista, viikkoja 15+1. Pyrin liikkumaan joka viikko vähän ja syömään terveellisesti. Sä oot kyllä niin inspiroiva bloggaaja, nää sun treenijutut on ihan parhaita ja kaikki ruokavalio jutut!!! Ja oot niin kaunis ja tyylikäs :D! Tää meni nyt ihan kehumiseks...:D mut siis joo, pointti oli et mahti blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hyvästä postausideasta ! Voisin tällä viikolla kirjoittaa asiasta, mutta sen verran voin jo ny sanoa että raskautta edeltävä vuosi meni todella laiskasti urheilujen osalta, pääosin kuitenkin oon syönyt arkisin aina terveellisesti mutta viikonloppuisin sitten herkuttelu on saattanut mennä överiksi kun kävi kavereiden kanssa ulkona syömässä ja juhlimassa :P

      Ihana kommentti, kiitos <3 Piristit mun päivää, huippua että täältä saa inspiraatiota muutkin ! Onnellista odotusta sinne :))

      Poista
  5. Heissun, sulle ois haaste blogissani :)

    http://babiator.blogspot.fi/2013/11/haaste-mita-rakastat-itsessasi.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kiitos <3 toteutan varmasti ! ps. onko muuten popot jo saapuneet, onko hyvät ? ;)

      Poista
    2. On saapuneet, eilen hain postista :) Sopivat ei ole, kun keväälle ostin odottelemaa. Kiitos vielä ! :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3