torstai 6. helmikuuta 2014

Tukkainspiraatio


Nyt alkoi uusi projekti, nimittäin tukkaprojekti. Mulla on huomenna treffit kaverini Hennan kanssa, suunnitellaan mulle uutta lookkia ja varataan aika ! Mä en ehkä pysy housuissani, monen vuoden tauon jälkeen pääsen kampaajalle KAMPAAMOON. Viime vuosina oon tyytynyt värjäämään hiuksia omatoimisesti tai kampaaja-veljeni avustuksella, joten nyt todellakin on jo aika saada hiuskuontalolle hemmottelua.

Tänään oon hakenut tukkainspiksiä netistä, pitkään mulla oli mielessä ihan perus liukuväri eli ombre. Mutta mieli muuttui ja mulla on nyt täysin selvät sävelet mitä uutta hiuksiini haluan, nimittäin balayage raidat. Yhdessä vaiheessa mieleen juolahti punapäistyminen, mutta ei se taida ihan olla mun juttu. Tummaa sen olla pitää, ainakin pääpiirteittäin, joskus kesällä voisin haluta olla ehkä jopa aika vaaleakin !




Vasemman yläkulman kuva on lähimpänä hiuskuontaloa jonka toivoisin saavani. Saa nähdä miten käy, lisää tukka juttuja luvassa kun päästään konkreettisesti hommiin !

Mitäs mieltä te olette tästä tukkatrendistä ? 
Hitti vai huti ? 










9 kommenttia:

  1. Ihanat! Voi että, siitä on ikuisuus kun itsekään on päässyt parturiin... :D Jos tässä viel ennen babyn syntymää kerkeis käymään !

    Innolla odottaen lisää tukkajuttuja;)

    VastaaPoista
  2. Haha en nyt tiiä voiko hiusten värjääminen olla mitään hemmottelua hiuksille, niin tujut myrkyt on kuitenkin kyseessä :) mutta joo, kivan näköinen hiustyyli, kelpais itellekki!

    VastaaPoista
  3. Upeita vaihtoehtoja kaikki! Kevättä kohti mentäessä on kiva saada vähän piristystä hiuksiinkin:)

    http://liliesandginger.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään eniten tästä oikean alakulman kuvasta. Mulla on tullu hullu päähänpisto että värjäisin vaaleaksi tukan, ja siihe laittasin monen erisävyistä vaaleaa raitaa. :D Saa nähä uskallanko!

    Mut ihanan näkösiä nuo tukat! :) Ei ainakaa huti!

    VastaaPoista
  5. Mä en oo tollasista kuullukkaan! Mut voisin hyvin kuvitella myös omaan päähän!! :) tosi hyvät tulee varmasti :)

    VastaaPoista
  6. Ihanan näköset! Kelpais :)

    VastaaPoista
  7. Mulla on tollaset raidat, eli hothothot!! :))

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3