keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Uutta ilmettä


Mulla on viime aikoina ollut pieni suuri bloogikriisi. Ideoita tulvii ja motivaatiotakin on, aika ja jaksaminen vaan on ollut kortilla. Mutta ihmekkös tuo, kotona pieni tirppu joka on juuri oppinut liikkumaan ja äidilläkin vielä iso treeniprojekti päällä. Päivisin on harvoin aikaa ja iltaisin olen mielummin painunut useina iltoina Nikon kanssa samaan aikaan unille. 

Uutta intoa lähdin nyt hakemaan blogin ulkoasun päivityksellä, miltäs näyttää ? Yksinkertaistaminen oli tavoite, en itse osaa sanoa kuinka onnistuin joten kertokaa te. Bannerikin vaihtui koska melko monessa blogissa alkoi näkymään sama näyttävä fontti. 


Vanha banneri vai...



Uusi parempi ?


Toivottavasti ei nyt iske sellainen jatkuva uudistamisen tarve, sillä tässä ulkoasu asiassa oon aika tarkka ja en oo vielä ihan varma olenko vielä tyytyväinen tähän uuteen ilmeeseen. Joka tapauksessa, nyt meikäläinen herää tästä pienestä talvihorroksesta ja skarppaa blogin suhteen noin muutenkin. Tulevien päivien aikana postaustahti normalisoituu, lupaan ! Kaikkea kivaa on tiedossa joten pysykää mukana. 




24 kommenttia:

  1. Tosi hyvältä näyttää uusi ilme blogissasi! :)

    VastaaPoista
  2. Toi uus on tosi kiva :) saanko udella millä ohjelmalla teet bannerit ? :) oon ite vielä niin tunari näiden kans :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Teen Picmonkey.comissa, suosittelen, helppo ja ilmainen !

      Poista
  3. Uus banneri on tosi paljon parempi :)

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään tuosta uudesta tosi paljon, se on raikas :)

    VastaaPoista
  5. Molemmat on kyllä hyviä ja jos itsestäsi tuntuu, että uusi parempi, ja sitä uudistusta kaipasit, niin silloin pitäydy ehdottomasti uudessa! :)

    Ja tulehan ihmeessa osallistumaan vaippa-arvontaan!
    http://aliceihmemaassa.blogspot.fi/2014/02/naty-vaipat-ja-suuri-arvonta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on, uudistusta pitää hakea aina näin kevään kynnyksellä ;) Jep pitää tulla katsomaan ja osallistumaan !

      Poista
  6. Tää viimenen banneri on ihana :)

    VastaaPoista
  7. Kiva banneri mutta tekstin koko voisi ollla suurempi tai selkeämpi!

    VastaaPoista
  8. Molemmat on kyllä kivoja, uudempi on jotenin raikkaampi ja just selkeämpi. Ihan kuka tykkää mistäkin :) Löysin juuri blogisi ja seurailen mielelläni juttujasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä :) Hei tervetuloa S mukaan, toivottavasti viihdyt jatkossakin !!

      Poista
  9. Uusi on mun mielestä kivempi :)

    VastaaPoista
  10. Uusi ihan ihanan raikas! Mutta vanhassakaan mitään vikaa ollut. ;) Se on kamalaa kun se uudistamisen tarve jää päälle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raikkautta mä halusinkin ! Eli hyvin onnistunut :) Älä muuta sano, siitä tulee helposti sellanen kierre :D

      Poista
  11. Heei, kerro kuinka saat ton bannerin valkosena. Mä kun teen sen niin se on valkoinen, mutta joko tallentaes tai siirtäessä blogiin, se muuttuu harmaaks?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tallenna se kuva jpg-muodon sijasta PNG-tiedostoksi niin säilyy valkoinen väri :) Toivotavasti onnistuu, mulla auttoi ainakin tuohon ongelmaan !

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3